جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انجام عملیات عمرانی در جاده چالوس و مسدود بودن این جاده تا بعدازظهر امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت تردد در جاده چالوس گفت: از ۳۱ خرداد ماه روزهای یکشنبه هر هفته، جاده چالوس به علت عملیات عمرانی مسدود می‌شد؛ امروز ۱۷ تیرماه، آخرین روز اجرای این عملیات است بنابراین  امروز یکشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۷  این جاده به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: محدوده این عملیات عمرانی در محدوده تونل سه قلو و سیاه بیشه در جاده چالوس  است و رانندگان می توانند از محور های جایگزین فیروزکوه و هراز استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: در محور قدیم تهران ـ بومهن و بالعکس محدوده جاجرود و در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده‌های مهرویلا و کردان ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج - تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک نیز نیمه سنگین است. همچنین در برخی از مقاطع از محور شهریار ـ تهران ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار