شهردار منطقه ۱۰ خبر داد؛

ابلاغ مصوبه شورای تأمین تهران برای اجرای ادامه پروژه یادگار امام (ره)

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۰ از ابلاغ مصوبه شورای تأمین شهرستان تهران برای اجرای ادامه پروژه یادگار امام (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ مصوبه شورای تأمین تهران برای اجرای ادامه پروژه یادگار امام (ره)

مهدی اخ‌الصنایع در حاشیه آیین افتتاح بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ که امروز  ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در یکصد و بیست و پنجمین پویش امیدو افتخار برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت:  برای ۲۱۰ پروژه امروز ۱۸۵ میلیارد تومان هزینه شده است و علاوه بر این ۲۰۰ پروژه «من شهردارم» را تا پایان شهریور افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث ادامه پروژه یادگار امام (ره)  مصوبه شورای تأمین شهرستان تهران برای اجرای آن ابلاغ شد و تا کمتر از ۱۵ روز آینده اطلاع رسانی مسدودی مسیر یادگار را داریم که البته شبکه‌ها و دسترسی‌های جایگزین برای آن تعریف شده و پروژه به صورت سه شیفت اجرایی خواهد شد و سعی می‌کنیم در پایان این دوره از مدیریت شهری هم ادامه شاخه شرقی و هم شاخه‌ غربی را در دو منطقه ۹ و ۱۰ به پایان برسانیم.

اخ‌الصنایع درباره بحث تعیین تکلیف مدیران سرای محلات نیز توضیح داد: در این موضوع پیگیر خواهیم بود که کار را با مواردی که از طریق مجموعه شورای شهر ابلاغ می‌شود پیش ببریم و نگاه پیوند محلات، مساجد، مدارس و خانواده را خواهیم داشت. انتخاب مدیران محلات نیز توسط هیات امنا انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار