شیما محمدیان*

تجربه کردن واقعیت‌ها شور و شوق برای آبادانی کشورم را چند برابر کرد

نیشابور (پانا) - خوشحالم که پیش از رسیدن به سن قانونی برای رای، واقعیت‌هایی را درک و تجربه کردم که شوق تلاش برای آبادانی کشور و انتظار برای ریختن اولین رای را در وجودم چندین برابر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجربه کردن واقعیت‌ها شور و شوق برای آبادانی کشورم را چند برابر کرد

از همان وقتی که ناظر بودن من در یکی از شعبات اخذ رای شهرستان نیشابور قطعی شد، دائم این سخن حضرت آقا در ذهنم تکرار می‌شد که فرمودند «جوانان باید خودشان را تقویت کنند.» قطعا یکی از بُعدهای تقویت برای جوانان انقلابی، لمس تجربه‌هایی است که در ملت ما فریضه محسوب می‌شوند. فریضه و مسئولیتی مانند «انتخابات»؛ کشور مسلمان و مردم‌سالار ما برای پیشرفت و ترقی و رشد و ارتقا و خلاصه برای ساخت آینده به رای و مشارکت مردم نیاز دارد تا پله‌های موفقیت ایران اسلامی، استوارتر روی هم چیده شوند.

طرح ناظران افتخاری دانش‌آموزی برای ما نوجوانان انقلابی، موهبتی بزرگ به شمار می‌رود تا بتوانیم فعالیتی را لمس و تجربه کنیم که با آینده کشور عزیزمان رابطه مستقیم دارد. تماشای دلدادگی مردم ایران با کشورشان بی‌نظیر بود. من در کسوت یک «ناظر» و تنها در چند ساعت، حماسه‌ای باشکوه از هم‌میهنانم تماشا کردم که حبّ وطن را در قلبم هزار برابر کرد. انگشت‌هایی که با قاطعیت جوهری و رای‌هایی که با یک دنیا امید و آرزو در صندوقی سرنوشت‌ساز ریخته می‌شدند، همه و همه گویای موجی خیره‌کننده از نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

بغض و خنده رای‌دهندگان به نیابت از شهدایی بود که با دلاوری، ایران پرافتخار را بنا نهادند و حال مردم ایران در جبهه جدید در مقابل یک جهان بدخواه و مستکبر با غرور و سربلندی برای کشورشان تصمیم می‌گیرند.

خوشحالم که پیش از رسیدن به سن قانونی برای رای، واقعیت‌هایی را درک و تجربه کردم که شوق تلاش برای آبادانی کشورم و انتظار برای ریختن اولین رای را در وجودم چندین برابر کرد.

* خبرنگار پانا و دبیر قرارگاه میدان 14 صفر 3 دختران نیشابور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار