معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

از طرح‌های تحقیقاتی در حوزه زنان و خانواده حمایت می‌شود

تهران(پانا)- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از طرح‌های تحقیقاتی مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده حمایت و پشتیبانی می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
از طرح‌های تحقیقاتی در حوزه زنان و خانواده حمایت می‌شود

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان، از حمایت و پشتیبانی طرح‌های تحقیقاتی مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

وی در این نشست به بررسی دغدغه‌های فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان و خانواده پرداخت و گفت: با تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها می‌توان در مسیر نیاز‌های جامعه، اثرات مطلوب طرح‌های پژوهشی را در جامعه مشاهده کرد.

خزعلی نبود امنیت شغلی، استقبال نکردن مراجع ذیصلاح برای استخدام به عنوان مشاور روانشناس و یا مشاور خانواده، تخصیص نیافتن کد از سازمان نظام روانشناسی را از دغدغه‌های فارغ التحصیلان این رشته دانست.

وی افزود: طراحی غیر اصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل‌ها و جزوه‌های نا‌مرتبط و سلیقه‌ای، کمبود اساتید متخصص مطالعات زنان که بعضاٰ با نگاه به زنان و خانواده تدریس نمی‌کنند از دیگر مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان است.

معاون رئیس جمهور گفت: برگزاری دوره‌های آموزش تکمیلی و یا ایجاد گرایش برای رشته می‌تواند یکی از راهکار‌ها برای حل معضلات باشد.

خزعلی همچنین به تفاهمنامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: طرح‌های تحقیقاتی در مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده معرفی و پشتیبانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار