انسیه خزعلی:

نسل جوان وظیفه دارد جنایات وحشیانه اسرائیل را افشا کنند

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در جمع دانش آموزان به وظیفه و نقش نسل جوان در افشای جنایات وحشیانه اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از رژیم جعلی در حمایت از غزه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان وظیفه دارد جنایات وحشیانه اسرائیل را افشا کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران، مراسمی با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پروانه شادمانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٣، اعضای شورای معاونین منطقه، مدیر، معاونین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگ در سالن جلسات دبیرستان فرهنگ برگزار شد.

خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دولت سیزدهم، ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و پاس داشت شهدای غزه، خطاب به دانش آموزان بیان کرد: سن شما اوج عدالت خواهی و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی است. حس اتصال به خداوند و توکل بر او و ایستادن در برابر تبعیض، نژادپرستی و ظلم، همان روحیه عدالت خواهی است که در آبان ١٣٥٧ و نیز در زمان تبعید امام راحل و در همه اعصار، همراه ملت ایران بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در مدت چهل و اندی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دائماً در حال مبارزه بوده اما اجازه نداده که دشمنان با تحمیل ذلت به اهدافشان برسند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نبرد و مقاومت بیان داشت: قطعاً کسانی که می‌خواهند خواسته‌های آنان را بی چون و چرا اجرا کنیم هزینه‌های بسیاری را بر ما تحمیل خواهند کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در ادامه با تشریح جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، از دانش آموزان خواست که با ذهن باز مسایل روز را مورد بررسی همه جانبه قرار دهند و با بررسی جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه، به ماهیت شوم این دشمن نابکار پی ببرند.

وی در پایان، توفیق جبهه مقاومت فلسطینی را از درگاه الهی مسئلت نمود و خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: امروزه وظیفه شما تبیین جنایات وحشیانه اسرائیل و پشتیبانی های بی حد و حصر امریکا از رژیم منحوس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار