دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی:

درباره ویژگی‌های اوتیسم در سطح جامعه باید آگاهی‌بخشی صورت گیرد

تهران (پانا) - دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت شناخت دقیقی از طیف اوتیسم وجود ندارد و باید آگاهی‌بخشی در این مورد به‌صورت ویژه برای مسئولان و آحاد جامعه صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
درباره ویژگی‌های اوتیسم در سطح جامعه باید آگاهی‌بخشی صورت گیرد

سکینه‌سادات پاد، در نشست مادران دارای فرزند اوتیسم اظهار کرد: رئیس‌جمهوری با ویژگی‌های والا در حوزه اجرا و مدیریت را از دست دادیم و امیدواریم پیگیری و شیوه وی را در ادامه الگو قرار دهیم.

وی افزود: امیدوارم در ادامه، خون شهید جمهور مظلوم برکاتی برای مملکت داشته باشد و روزهای خوبی را برای مردم ایران داشته باشیم‌.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با بیان اینکه خود را متعهد می‌دانیم که تا پایان دولت سیزدهم سعی کنیم بسته سیاستی را تحویل ریاست قوه قضاییه دهیم، ادامه داد: ممکن است که این میزان کم باشد اما به اندازه بضاعت تلاش می‌کنیم که اقدامات صادقانه داشته باشیم.

پاد با اشاره به سختی شرایط مادران دارای فرزند اوتیسم یادآور شد: پیشنهاد دادیم در کنار صدور کارت ویژه هوشمند برای فرزندان اوتیسم این امکان برای مادران آن‌ها نیز در نظر گرفته شود.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف اجتماعی، جلساتی با سمن‌ها و افراد درگیر مشکلات داریم تا اقداماتی دقیق و اثرگذار صورت گیرد. بنابراین باید صحبت‌های مادران دارای فرزند اوتیسم شنیده می‌شد تا به‌طور دقیق موارد به هیات دولت منتقل شوند و مصوبه‌ای برای رفع این مشکلات ایجاد شود.

پاد افزود: ایران عضو کنوانسیون بین‌المللی معلولان است و در قبال افراد معلول موظف هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار