آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات

تهران (پانا) - جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی در زمان فعلی را تآمین نظم و امنیت انتخابات عنوان و از آمادگی کامل پلیس برای این مأموریت خطیر خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات

سردار محمد شرفی در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا در اصفهان با اشاره به این که یکی از رسالت های اصلی کارکنان انتظامی بحث تأمین نظم و امنیت در جامعه است گفت: اگر بخواهیم در یک زمانی کارنامه خوب و درخشانی از عملکرد پلیس ارائه دهیم می توانیم به همین مقطع زمانی که مردم عزیزمان آمادگی پیدا می کنند تا در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت جدی داشته باشند، اشاره کرد.

وی افزود: در زمان فعلی مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی بحث تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که کارکنان ما با صد درصد آمادگی به شدت در حال طرح ریزی و آماده شدن برای این امر مهم هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: در مراسم امروز شاهد پایان دوره آموزشی درجه داران در چهار مرکز آموزشی هستیم که طی آن بیش از ۳۰۰۰ نفر آموزش های مرتبط با مسائل انتظامی را طی کرده و امیدواریم که ان شاءالله با روحیه کافی  بتوانند مأموریت خطیر انتخابات پیش رو را انجام دهند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان بر لزوم آشنایی پلیس با تحولات روز جامعه تأکید و خاطر نشان کرد: برای این که کارکنان پلیس نسبت به این مسائل آشنایی داشته باشند طبیعی است که هم در دروس مربوط به حوزه های نظری و علمی نسبت به شرایط موجود به روز رسانی شده و هم مهارت های فنی و حرفه ای مرتبط با شغلمان را متناسب با تهدید ها و  نیاز هایمان به کارکنان آموزش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار