به‌مناسبت روز جهانی موزه‌ها انجام می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه مشترک موزه ملی علوم و فناوری و باغ موزه قصر

تهران (پانا) - همزمان با آیین روز جهانی موزه‌، موزه ملی علوم و فناوری ایران با همکاری باغ موزه قصر نمایشگاه مشترکی با نمایش میراث علمی ایرانیان در دو بخش علوم قدیم و جدید به مدت یک هفته از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مشترک موزه ملی علوم و فناوری و باغ موزه قصر

به گزارش روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، ۱۸ می، مصادف با ۲۸ اردیبهشت، از سوی ایکوم جهانی «روز جهانی موزه» نام‌گذاری و شعار جهانی سال ۲۰۲۳ با عنوان «موزه‌، پایداری و حال خوب» از سوی این نهاد بین‌المللی تعیین شده است و موزه‌ها در همین راستا برنامه‌‌های متعددی را اجرا می‌کنند. به همین مناسبت، موزه ملی علوم و فناوری روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ نمایشگاه مشترکی با همکاری باغ موزه قصر به مدت یک هفته از ۲۸ اردیبهشت الی ۳ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۵برگزار می‌کند و به صورت رایگان از مخاطبان خود پذیرایی خواهد کرد.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه آثاری شامل نجوم و فیزیک در دو بخش علوم و فناوری‎های قدیم ایران و علوم و فناوری‌های جدید به نمایش در خواهد آمد. بازدید برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی موزه www.inmost.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 88203530 و 09198962007-8 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار