رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران در پایتخت

موتورسیکلت‌های متخلف توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت با توجه به افزایش تخلفات موتورسیکلت‌سواران به‌خصوص پوشش و مخدوشی پلاک، طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در شهر تهران اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌سواران در پایتخت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمدحسین حمیدی گفت: بررسی‌ها و حضور میدانی پلیس در معابر پایتخت نشان از این دارد که متاسفانه تخلفاتی چون مخدوشی پلاک، پوشش پلاک، تردد موتورسواران فاقد پلاک و البته حرکت در مسیر خلاف جهت موتورسواران در شهر تهران انضباط ترافیکی پایتخت را تحت تاثیر این ترددها قرار داده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: لذا طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران با هدف کاهش تخلفات و به طبع آن کاهش تصادفات و افزایش نظم و انضباط شهری در برنامه پلیس قرار دارد.

سردار حمیدی اظهار کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد به‌رغم اینکه با کاهش تصادفات فوتی موتورسواران مواجه هستیم اما کماکان برخورد با تخلفات آنها جزء مطالبات شهروندان است که پلیس در کنار اجرای دیگر طرح‌های انضباطی و ترافیکی طرح برخورد جدی با تخلفات فوق را پیش روی دارد.

قابل ذکر است ضمن اجرای طرح موتوریار، پلیس درخصوص برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی پلاک و تردد موتورسواران فاقد پلاک آنها را توقیف و روانه پارکینگ می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار