ثبت‌نام بیش از 160 هزار داوطلب در کنکور 1402 تاکنون

تهران (پانا) - مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش از ثبت‌نام بیش از 160 هزار داوطلب تاکنون‌، در سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی‌وفنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور هنر و زبان‌های خارجی، آزمون سراسری سال 1402 در دوره اول خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام بیش از 160 هزار داوطلب در کنکور 1402 تاکنون

علیرضا کریمیان گفت: ثبت نام در آزمون سراسری از شامگاه 8 آبان ماه آغاز شده و تا 14 آبان ماه ادامه دارد لذا بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون در فرصت باقی مانده اقدام به ثبت نام کنند و این مهم را به روز پایانی موکول نکنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش یادآورشد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که ثبت‌نام دوره اول هم اکنون در حال انجام است و آزمون نوبت اول صبح و بعدازظهر 29 و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و ثبت نام دوره دوم از 15 تا 21 فروردین ماه سال 1402 انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، وی تاکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ 1402 (نوبت اول) که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=8043 منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار