مشاور رئیس سازمان سنجش به پانا خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام در کنکور 1402؛ ثبت‌نام بیش از 591 هزار داوطلب تاکنون

تهران (پانا) - مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 591 هزار داوطلب تاکنون در مرحله اول کنکور سراسری سال 1402 خبر داد و گفت مهلت ثبت‌نام در مرحله اول آزمون سراسری تا روز چهارشنبه 18 آبان ‌تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام در کنکور 1402؛ ثبت‌نام بیش از 591 هزار داوطلب تاکنون

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه ثبت‌نام برای مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۸ آبان آغاز شده است، گفت: «فرصت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۴ آبان در نظر گرفته شده بود که این مهلت تا ساعت 24 روز 18 آبان ماه تمدید شد.»

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین از ثبت‌نام بیش از 591 هزار داوطلب تاکنون در سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور هنر و زبان‌های خارجی خبر داد و گفت: «داوطلبان می‌توانند در فرصت باقی مانده اقدام به ثبت‌نام کنند.»

وی تاکید کرد: «داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین اطلاعیه ثبت‌نام‌ و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ (نوبت اول) که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.»

بر این اساس، آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود. آزمون نوبت اول صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان با طی مراحل ثبت نام می‌توانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر دو نوبت آزمون شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار