نایب رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

شهرک‌سازی در تهران نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت شهرک‌سازی در تهران نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد، اما باید از این اقدام حمایت شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرک‌سازی در تهران نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد

پرویز سروری در حاشیه یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع حمل و نقل برای شورا و شهرداری مساله اول است، اظهار کرد: این طرح در دست مطالعه اولیه است، اما از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند و شبکه متصل داشته باشیم، استقبال می کنیم. هنوز گزارش دقیق در خصوص تراموا به شورا داده نشده و در مرحله مطالعه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تراموا می‌تواند بخشی از نیازها را پاسخ دهد، اما باید مطالعات به دست شورا برسد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرک‌سازی در تهران یادآور شد: ظرفیت در تهران وجود دارد، اما نیازمند هستیم شهرک‌هایی که سرانه‌ها را تامین و آسایش ایجاد کند، داشته باشیم. آنچه شهردار عنوان کرده سبد نیازهای مردم در یک مختصات است. باید این شهرک‌ها تمام نیازها را پاسخ دهد و مردم بتوانند دسترسی لازم برای تامین نیازهای خود را داشته باشند. در تهران این امکان وجود دارد و باید حمایت کنیم اما نیاز به بررسی دقیق تر دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال پانا درباره نامه اعضای شورای شهر و درخواست شفافیت دلیل تغییر مدیران شهرداری‌ گفت: در جریان دلیل تغییرات نیستیم؛ اعضای شورای شهر تذکر دادند و شورا منتظر پاسخ شهردار است.

وی هم‌چنین در آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طی سخنانی حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور را از مهم‌ترین دغدغه‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت نظام در ۴۳ سال بعد از انقلاب نمایا‌نگر این است که آنچه برای جمهوری اسلامی مسئله اول است، حفظ استقلال است.

وی همچنین از حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بین دانشجویان دانشگاه‌ها تقدیر کرد و این اقدام را اقدامی مهم دانست و گفت: مسئولان باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند و امیدواریم همه مسئولان این روش را در پیش بگیرند و در بین دانشجویان حضور یابند.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره ایران عزیز در کنار دریاچه خلیج فارس تهران تغییر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار