‌در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ برگزار شد؛

تجلیل از 54 دانش‌آموز برتر تحت حمایت کمیته امداد استان تهران

تهران (پانا) - در آستانه آغاز سال تحصیلی 1402- 1401‌، ‌مراسم تجلیل از 54 دانش‌آموز برتر تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در محل کانون فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش شهر‌ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 54 دانش‌آموز برتر تحت حمایت کمیته امداد استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز دوشنبه مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر با حضور 54 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی استان تهران و دهنوی ،معاون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمع دیگری از مدیران و مسئولان در محل کانون فرهنگی تربیتی سمیه در شهر ری برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه با بیان اینکه 30 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در سال جاری در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند، گفت: این دانش آموزان ضمن اینکه به جامعه خدمت می دهند به توانمندی اجتماعی و اقتصادی می رسند و زحمات خانواده های آنان به ثمر خواهد نشست.

وی به شرکت 8000 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در دومین دوره جشنواره باران وحی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در رشته های مختلف از جمله تلاوت، حفظ، ترتیل، تحقیق قرآن کریم، قصه‌گویی و نقاشی شرکت کردند.

بنابراین گزارش در این مراسم از8 دانش آموز که موفق به قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان شدند، 30 نفر قبولی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش، 14 مفر رتبه های زیر 2000 در کنکور سراسری، 3 نفر از فرزندان برتر دانش آموز کارکنان کمیته امداد استان تهران با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار