دستگیری زوج سارق

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زوج سارق لوازم و محتویات خودرو در شهرک قدس خبر داد و گفت از مخفیگاه سارقان 30 قلم انواع لوازم سرقتی کشف شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زوج سارق

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عملیات کلانتری شهرک قدس در حال گشت زنی در شهرک قدس به خانمی که با مشاهده ماموران از کنار خودرو سواری پارک شده متواری شد مشکوک می شوند و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در مراجعه به خودرو مشاهده کردند قفل درب خودرو تخریب شده است سریعا برای دستگیری متهم وارد عمل می‌شوند، افزود: با توجه به فرار متهم به صورت پیاده با درایت و هوشیاری ماموران متهم در تعقیب و گریز در خیابانی دیگر که در کنار خودروهای پارک شده پنهان شده بود دستگیر شد و در بررسی داخل کیف متهم آلات و ادوات سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت لوازم خودرو با همدستی همسر خود در شهرک قدس معترف شد که همسر وی با دیدن ماموران از محل متواری شده بود که با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دیگر در محل دستگیر و در بررسی از این محل تعداد 30 قلم انواع لوازم سرقتی از جمله ضبط و باند، جک خودرو ، مدارک هویتی و... کشف شد که متهم دوم پروندهع نیز به جرم خود معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار