دستگیری 2 نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در محله مولوی

تهران (پانا) - معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو نفر از عاملان عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در محله مولوی خبر داد که متهمان با قدرت نمایی نظم عمومی محل را برهم زده بودند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در محله مولوی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در هفته گذشته اخباری در خصوص عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از محله های جنوب تهران دریافت کردیم.

وی افزود: ماموران با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله به آدرس اعلامی مراجعه و اقدام به انجام تحقیقات میدانی در این خصوص کردند که مشخص شد این افراد شرور در ساعات اولیه شب با حضور در محله مولوی اقدام به عربده کشی کرده اند و باعث رعب و وحشت شهروندان شده اند.

زیدی تصریح کرد:با انجام هماهنگی های قضائی ماموران طی یک تعقیب و مراقبت چند ساعته دو نفر از این افراد شرور را که در حال عربده کشی بوده شناسایی و در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با شاره به اینکه متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند آرامش و آسایش شهروندن را به مخاطره اندازند برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار