عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

فروش خانه اقدسیه شفاف نیست

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت که ساختمان معروف به شهرداران در اقدسیه در دوره گذشته مدیریت شهری فروخته شده است و این شفاف نیست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فروش خانه اقدسیه شفاف نیست

ناصر امانی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به تخریب خانه شهرداران گفت: ساختمان معروف به شهرداران در اقدسیه در دوره گذشته مدیریت شهری فروخته شده است و این شفاف نیست.

وی ادامه داد: به رغم اینکه دوستان مدعی شفافیت بودند که همه چیز را در سامانه شفافیت و در اختیار مردم می‌گذارند، اما حدود ۶ ماه هم که از دوره مدیریت شهری آن‌ها گذشته معلوم نیست که این ساختمان را با چه قیمتی، به چه کسی و به چه منظور ی واگذار کردند.

امانی افزود: ظاهرا از روزهای گذشته نیز تخریب این ساختمان شروع شده است. این ساختمان معماری منحصر به فرد داشته و همه‌ی شهرداران بعد از انقلاب به رغم آنکه املاک زیادی از شهرداری در دوره‌های مختلف را واگذار کردند اما سعی می‌کردند این ساختمان را حفظ کنند چرا که هم به لحاظ معماری زیبا بود و مردم ذهنیت خوبی به آن داشتند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در دوره قبل که اینهمه در بوق و کرنا می‌کردند املاک شهرداری به یغما برده شده اما ساختمان به این ارزشمندی را به فروش رساندند. از سازمان املاک شهرداری تقاضا می‌کنم اسناد نحوه فروش، قیمت فروش و خریدار این ساختمان را در اختیار شورا قرار دهند.

امانی در ادامه تذکر دیگری درباره برگزاری آزمون استخدامی شهرداری داد و گفت: در دوره قبل قرار بود آزمونی برای داخل و خارج شهرداری برگزار شود که با نظر اعضای شورای شهر در دوره جدید این فرایند متوقف شد چرا که اصرار داشتیم آزمون داخلی باشد. اما بعد از اینکه مستقر شدیم و دوره گذشته پایان یافت، قرار بود شهرداری با سازمان امور اداری و استخدامی این اختلاف را حل کند و آنرا به آزمون داخلی تبدیل کند.

وی گفت: شهرداری هر چهار سال یکبار آزمون برگزار می‌کند و الان تنها دوره‌ای است که وارد پنج سال می‌شویم و شهرداری آزمونی برگزار نکرده است.

امانی با بیان اینکه شهرداری در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران به خوبی عمل کرد گفت: مجلس در کمیسیون تلفیق این موضوع را تمدید کرد اما افرادی که ایثارگر نیستند منتظر هستند شهرداری آزمون را برگزار کند و از شهرداری می‌خواهیم آنرا تسریع کند.

سروری در واکنش به تذکر امانی گفت: مشکل الان در سازمان استخدامی است که می‌گویند باید آزمون را به صورت عام برگزار کنید و این را در حق پرسنل شهرداری ظلم می‌دانیم. آقای فروزنده گفتند جلساتی داشتیم و پیشرفت‌هایی داشیتم اما به نتیجه نرسیدیم. الان می‌توانیم آزمون را برگزار کنیم اما کسانی که در شهرداری هستند آسیب می‌بینند. انشالله پیگیری می‌شود و شهرداری با جدیت موضوع را پیگیری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار