مدیرکل آموزش و پرورش تهران: ایجاد مجلس دانش‌‌آموزی باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش تهران بر نقش معلمان در ایجاد حس مسئولیت در دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت ایجاد مجلس دانش‌‌آموزی باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانش‌آموزان می‌شود و تمرین کارگروهی برای آنان است.

کد مطلب: ۸۱۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش تهران: ایجاد مجلس دانش‌‌آموزی باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عباسعلی باقری در بیستمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی بخش دختران در اردوگاه شهید مفتح تهران با اشاره به اینکه نقش دانش‌آموزان در پیشرفت برنامه‌های مدرسه بسیار با اهمیت است اظهار کرد: باید نقش دانش‌آموزان را در سیاستگذاری‌های مدارس پررنگ‌تر کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت دانش‌‌آموزان در اجرای فعالیت‌های مدرسه، باید فضا به گونه‌ای باشد که توسعه مشارکت‌ها در امور مدرسه برای مردم فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اجرای این برنامه را نشانه‌ای از حضور پررنگ دانش‌آموزان در تعلیم و تربیت دانست و گفت: معلمان باید به تقویت فضای مشارکتی و ایجاد حس مسئولیت در دانش‌آموزان کمک کنند.

باقری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با شرکت در این انتخابات دید اجتماعی بالاتری پیدا می‌کنند تصریح کرد: ایجاد این مجلس باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانش‌آموزان می‌شود و تمرین کارگروهی برای آنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار