رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتیاحمد محمودزاده:

شوراهای آموزش‌و‌پرورش‌ می‌توانند اهداف سند تحول بنیادین را محقق کنند

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه تعلیم و تربیت یک فرایند پیچیده و وسیع است، گفت شوراهای آموزش و پرورش با تعامل، هم‌فکری و افزایش میزان مشارکت اجتماعی می‌توانند اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تحقق ببخشند.

کد مطلب: ۱۵۳۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش‌و‌پرورش‌ می‌توانند اهداف سند تحول بنیادین را محقق کنند

احمد محمودزاده با تبریک حلول ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید‌سلیمانی و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، به ضرورت توجه و تقویت شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: توجه رئیس جمهوری اسلامی ایران به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور، نشان از تدبیر مناسب برای همدلی و وفاق ملی برای حل مسائل و مشکلات نظام تعلیم و تربیت است که در این راستا نقش کلیدی و محوری شوراهای آموزش و پرورش به وضوح عیان می‌شود.

محمودزاده به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه «بهترین و برجسته‌ترین فکرها باید بنشینند و برای آموزش و پرورش طراحی کنند»، افزود: این نگرش مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت، خود گواه اهمیت شوراهای آموزش و پرورش است تا هر یک از ارکان جامعه با توجه به مسئولیت خود برای پیشبرد امور آموزش و پرورش مشارکت کند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت یک فرایند پیچیده و وسیع است، گفت: شوراهای آموزش و پرورش با تعامل، هم‌فکری و افزایش میزان مشارکت اجتماعی می‌توانند اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تربیت اسلامی دانش‌آموز‌، استقرار مدرسه الگوی تراز سند تحول‌، ترویج عدالت آموزشی‌ و اعتلای آموزش و پرورش محقق کنند.

محمودزاده به تربیت نسل آینده و چالش‌های آموزشی و تربیتی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به استعداد‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان و ارتقای کمی و کیفی مدارس در اقصی نقاط کشور با تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مطلوب در شوراهای آموزش و پرورش، هر یک فرصتی ایجاد خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی و طراحی مناسب آموزش و تربیت نسل آینده به خوبی شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار