همزمان با بیست‌‌و‌ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌‌ساز استان آذربایجان شرقی انجام شد‌؛

مدرسه ۱۲ کلاسه کریم آذربایجان هدیه سخنگوی دولت به دانش‌آموزان تبریزی

تهران (پانا) - «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت همزمان با برگزاری بیست‌ و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌‌ساز استان آذربایجان شرقی‌، مدرسه ۱۲ کلاسه کریم آذربایجان را افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۱۲ کلاسه کریم آذربایجان هدیه سخنگوی دولت به دانش‌آموزان تبریزی

‌به گزارش‌ روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ سخنگوی دولت در این مراسم که حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز حضور داشت، با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز، اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به توسعه برسد، مگر که مدارس آن به‌درستی عمل کنند.

وی افزود: اگر کارکرد مدارس درست باشد، برای حوزه‌های مختلف، نیروی انسانی متخصص، کارآمد و توانمند تربیت خواهند شد.

‌سخنگوی دولت با مقایسه تراژدی نسل‌کشی در غزه و انسان‌های خیری که هر روز به‌دنبال دستگیری از مردم هستند، تصریح کرد: علم می‌تواند جنگ‌افزارساز یا انسان‌ساز باشد.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌هایی که با هدف ساخت مدرسه انجام می‌شود، بر محور تربیت انسان‌هایی، چون کریم آذربایجان است.

وی تاکید کرد: مدرسه «کریم آذربایجان» یک مدرسه ویژه است، باید در آن قدردانی را یاد بگیریم، درس انسانیت بخوانیم و یاد بگیریم که مثل خانم گیتی‌نژاد خیر باشیم؛ بانویی که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در کل کشور ساخته است.

مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه کریم آذربایجان در شهرک مرزداران ناحیه یک تبریز به پاس چندین دهه تلاش‌های بی‌شائبه بزرگ خیر مدرسه‌ساز کشور و خطه آذربایجان، حاج کریم مردانی آذر ساخته و نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار