المپیک دانش‌آموزی- بحرین؛

‌بازدید معاون وزیر و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی دختران تکواندوکار

ستاری‌فرد: ۱۰ ستاره درخشان ایران در المپیک بحرین خواهید بود

تهران (پانا)‌ -تمرین تیم‌ ملی تکواندو دختران اعزامی به المپیک دانش‌آموزی، با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
‌بازدید معاون وزیر و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی دختران تکواندوکار

‌صادق ستاری‌فرد‌ به همراه حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، نرگس تقی‌زاده نایب رئیس بانوان و مهدی ابراهیم بای‌سلامی مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از اردوی تیم‌ملی تکواندو دختران دانش‌آموز بازدید کردند.

در این بازدید که در سالن ورزش‌های رزمی منطقه 8 تهران برگزار می‌شد، معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن خداقوت به دانش‌آموزان حاضر در اردو و مربیان، برای نماینده تکواندوی دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های بحرین آرزوی موفقیت کرد.

صادق ستاری‌فرد همچنین لحظاتی به گفت‌وگو با این ملی‌پوشان تکواندوکار نشست و گفت: به درخشش تک تک شما عزیزان امیدواریم و برای شما بهترین آرزوها را داریم. شما دختران عزیز 10 ستاره درخشان کاروان ایران در المپیک دانش‌آموزی بحرین خواهید بود که قطعا با تمام وجود به نمایندگی از 16 میلیون دانش‌آموز‌ ایرانی به میدان خواهید رفت. انشاالله بروید افتخارآفرینی کنید و با جذب در آموزش و پرورش تجربه‌گردانی کنید و نسل افتخارآفرین بعدی ورزش ایران را خود شما بسازید.

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز با تقدیر از فرصت به‌وجود آمده برای استخدام دانش‌آموزان افتخارآفرین به عنوان معلم ورزش در آموزش و پرورش گفت: این اتفاق بزرگ مرهون زحمات معاون محترم وزیر و حسن نظر مقام عالی وزارت آموزش و پرورش است که به‌صورت قانون درآمده تا شما عزیزان نگرانی‌ای بابت کنکور و آینده شغلی خود نداشته باشید.   

‌المپیک دانش‌آموزی بحرین از یکم تا ۱۰ آبان‌ماه سال جاری در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با ‌حضور ۱۲۰ شرکت‌کننده مشتمل بر دانش‌آموزان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی مدال‌آور شمشیربازی، هندبال، شطرنج، جودو، پدل، تنیس خاکی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار