معاون آموزش ابتدایی و سرپرست سازمان تعلیم‌و‌تربیت کودک در گفت‌وگو با پانا:

تمام برنامه‌های پروژه مهر به‌خوبی پیگیری شده است؛ آغاز سال تحصیلی تمام مدارس کشور از اول مهر

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک ابراز امیدواری کرد که سال تحصیلی 1404-1403 با آرامش و موفقیت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تمام برنامه‌های پروژه مهر به‌خوبی پیگیری شده است؛ آغاز سال تحصیلی تمام مدارس کشور از اول مهر

رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره آغاز سال تحصیلی در کودکستان‌ها گفت: «جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پایه‌های پیش‌دبستان با شور و شوق بسیار برگزار شد. این برنامه در سراسر کشور به صورت همزمان برای تمامی دانش‌آموزان نوآموز در پایه پیش‌دبستان انجام شد.»

معاون آموزش ابتدایی و سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ادامه داد: «به منظور نشان دادن اهمیت پایه پیش‌دبستان یک روز خاص که 26 شهریور بود را برای شروع سال تحصیلی و برگزاری جشن غنچه‌ها در نظر گرفتیم.»

وی ‌گفت: «روز 27 شهریور نیز در تقویم آموزشی کشور به عنوان جشن شکوفه‌ها در نظر گرفته شده است. امروز و در این جشن نیز دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی سال تحصیلی خود را پرشور برگزار خواهد کرد. روز یکشنبه 1 مهر نیز برنامه آغاز سال تحصیلی در مدارس سراسر کشور خواهد بود و زنگ مهر نواخته خواهد شد.»

حکیم‌زاده در ادامه درباره شرایط پروژه مهر گفت: «پروژه مهر خوشبختانه به خوبی پیگیری شده است. تمامی پروژه‌های مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان و نوآموزان و ساماندهی آنان با جدیت در حال پیگیری است. وزیر آموزش و پرورش به صورت میدانی به عملکرد ما در مدارس کشور اشراف دارند.»

معاون آموزش ابتدایی درباره فعالیت ستاد پروژه مهر گفت: «برخی از همکاران به صورت شبانه‌روزی ماموریت دارند تا در این ایام پایانی تابستان در ستاد حضور داشته باشند تا هر استانی که در هر ساعت از شبانه‌روز با مشکلی مواجه شد، مداخله لازم را در اولین فرصت ممکن داشته باشند.»

وی اضافه کرد: «امیدواریم با لطف و عنایت خداوند با تمهیداتی که اندیشیده شده و با اشرافی که وزیر محترم، آقای دکتر کاظمی در پیگیری موضوع داشتند و همه تلاش‌هایی که همکاران ما در سراسر کشور داشتند بتوانیم سال تحصیلی خوب و با آرامش و بدون چالش و تنش را داشته باشیم.»

حکیم‌زاده افزود: «امیدواریم که سال تحصیلی 1403-1404 سالی پر از خیر و برکت برای دانش‌آموزان، معلما و فرهنگیان و خانواده‌های آنان باشد. به خصوص که سال تحصیلی پیش‌رو با میلاد با سعادت پیامبر گرامی مقارن شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار