پرواز همای سفیر مدرسه‌سازی ایران شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست با سعید جعفرزاده متخلص به پرواز همای، نشان برجسته سفیر مدرسه‌سازی ایران را به این هنرمند خوشنام کشور اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پرواز همای سفیر مدرسه‌سازی ایران شد

حمیدرضا خان‌محمدی ضمن تشکر از پرواز همای در توجه به مسیر نیک مدرسه‌سازی، اظهار داشت: خیرین معتقدند که عاشق کار خیر مدرسه‌سازی شده‌اند و می‌گویند ما مجذوب صدای خنده و طرح لبخند دانش‌آموزان این سرزمین شده‌ایم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور‌ افزود: حضور سفیران مدرسه‌سازی در افزایش مشارکت مردم و جهش در امر مدرسه‌سازی تاثیر بالایی دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه ۶ کنکور رشته هنر امسال را یک دانش‌آموز دختر از شهرستان گناباد خراسان رضوی کسب کرده است، ابراز داشت: اگر ما در مسیر ساخت و تجهیز مدارس قدمی بیش از پیش برداریم قطعا نمود عینی آن نتایج بسیار درخشانی را در سطح جامعه در درازمدت رقم می‌زند.

وی ادامه داد: هدف ما از دعوت و حضور شما در این عرصه تقدیر صمیمانه از همراهی در این مسیر پرخیر و برکت است. از شما می‌خواهیم در کنار ما و خیرین عزیز مدرسه‌ساز، سفیر و الگوی هنرمند ایرانی در امر مدرسه‌سازی برای دانش‌آموزان نازنین ایران باشید.

در پایان این نشست از حضور این هنرمند در بیست و ششمین رویداد ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد و با اهدای نشان، پرواز همای به عنوان سفیر مدرسه‌سازی ایران معرفی شد.

‌در راستای توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی و مشارکت مردمی، چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی می‌توانند با دریافت نشان «سفیر مدرسه‌‌سازی» به پویش‌های مدرسه‌سازی و فعالیت داوطلبانه در این حوزه پیوسته و سهمی در گسترش فضاهای آموزشی و توسعه عدالت آموزشی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار