رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

ساخت مجتمع‌های فرهنگی برای زائرین را یک امر قابل پیگیری است

تهران (پانا)- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ساخت مجتمع‌های فرهنگی برای زائرین را یک امر قابل پیگیری دانست و گفت: در راستای تکریم همکارانی که قصد سفر به عتبات را دارند اهتمام ویژه ای صورت بگیرد تا خاطره‌ای خوب از سفری معنوی در ذهن همکاران به یادگار بماند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مجتمع‌های فرهنگی برای زائرین را یک امر قابل پیگیری است

حمیدرضا خان‌محمدی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی پیاده‌روی اربعین ضمن قدردانی از زحمات مدیران در برنامه‌ریزی اربعین سال گذشته، اظهار داشت: مدیران با نگاه جهادی و البته کارشناسی شده اولویت‌های خدمت رسانی خود را با در نظر گرفتن ارائه خدمات به صورت حقیقی مشخص کنند و در مسیر خدمت رسانی واقعی به زائرین عزیز حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام باشند.

وی تاکید کرد: باید توجه شود که خدمات رسانی بر اساس نیاز سنجی دقیق باشد و صرفا به بهانه گام نهادن در اربعین در محل های هدر رفت منابع اقدامی صورت نگیرد بلکه در جایی هزینه شود که برای زائرین عزیز تسهیلگری صورت پذیرد.

وی همچنین ساخت مجتمع‌های فرهنگی برای زائرین را یک امر قابل پیگیری دانست و عنوان کرد: در راستای تکریم همکارانی که قصد سفر به عتبات را دارند اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد تا خاطره ای خوب از سفری معنوی در ذهن همکاران به یادگار بماند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان تکریم کارکنان سازمان و معلمان عزیز را در اولویت دانست و تصریح کرد: ایجاد رفاه مناسب جهت حضور در این سفر ارزشمند به بهره وری مناسب منابع انسانی منجر خواهد شد و همکاران زحمتکش ما در بازگشت با انرژی مضاعف در خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز تلاش خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار