حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی

تهران (پانا) - بخش‌های مطالعه آزاد یا حذفیات منابع آزمون دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری در شرایط قرمز کویید 19 برای سال تحصیلی 1399-1400 مجددا منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حذفیات کتاب‌های درسی در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون‌ های پایه‌ های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر گرفتن بارم بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه ها؛ این سازمان با توجه به همه گیری ویروس کویید 19 و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنماهای برنامه درسی کویید19 در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی 1399-1400 تولید و در آبان ماه سال 99 به ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرده است. در خصوص سایر پایه های تحصیلی نیز با توجه به تنوع وضعیت آموزشی، تصمیم گیری به عهده‌ ی مدیران و معلمان مدارس است. در این بخشنامه تاکید شده؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

از این رو این سازمان به منظور اطلاع رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت های غیر معتبر، مجددا شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) امتحانی را به استان ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می کند.

شایان ذکر است بخش های مطالعه آزاد دروس (حذفیات ) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانی : talif.sch.ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانی : aee.medu.ir قابل دسترسی و بهره برداری است.

حذفیات متوسطه اول

حذفیات متوسطه دوم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار