تحویل ۵۰ کلاس درس به دانش‌آموزان شهرستان‌های اسلامشهر و رباط کریم در مهر امسال

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تحویل ۵۰ کلاس درس با اولویت تحویل در مهر به دانش‌آموزان شهرستانهای اسلامشهر و رباط کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۵۰ کلاس درس به دانش‌آموزان شهرستان‌های اسلامشهر و رباط کریم در مهر امسال

حمیدرضا خان محمدی در سفر یک روزه به شهرستان‌های اسلامشهر و رباط کریم از مدارس در دست ساخت این شهرستان‌ها بازدید کرد.

خان محمدی در حاشیه این بازدیدها با بیان این که مدرسه سازی نهضتی امیدآفرین است، اظهار داشت: مدرسه‌سازی امیدآفرینی را در دل دانش‌آموزان، خیرین، معلمان و اولیای دانش‌آموزان افزایش داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد: ان‌شالله مدارس مذکور با حدود ۵۰ کلاس درس با اولویت تحویل در مهرماه به دانش آموزان عزیز این مناطق هدیه خواهد شد. 

خان‌محمدی در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: به لطف خدا و به همت همکاران و تلاش و جهادی نهضت مدرسه‌سازی، تعداد زیادی از مدارس برای مهر سال‌ جاری آماده تحویل به دانش‌آموزان عزیز خواهد بود.

در این سفر یک روزه که با همراهی عباس زارع مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران انجام شد، خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز مدارس و طرح‌های نوسازی مدارس این شهر که جزو «مصوبات سفر رییس جمهور شهید» بود، قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار