شاد بین‌الملل راه‌اندازی می‌شود

تهران (پانا) - جلسه رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مدیرعامل شاد برای رفع موانع راه‌اندازی شاد بین‌الملل انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شاد بین‌الملل راه‌اندازی می‌شود

جلسه رفع موانع و چالش‌های راه‌اندازی پلتفرم شاد بین‌الملل با حضور رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مدیرعامل شاد و نمایندگانی از شرکت همراه اول، مرکز امور بین‌الملل، مرکز فناوری و حراست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 در این نشست، محمد طباطبایی، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به اهمیت توسعه بسترهای آموزشی دیجیتال، تاکید کرد: راه‌اندازی شاد بین‌الملل می‌تواند گامی موثر در جهت تقویت و توسعه آموزش از راه دور و بهره‌مندی دانش‌آموزان ایرانی و فارسی‌زبان سراسر جهان از آموزش‌های باکیفیت باشد.

علی باقرزاده، مدیرعامل شاد نیز در این جلسه به بررسی مشکلات فنی و زیرساختی موجود پرداخت و تاکید کردد: بابد تلاش شود تا هرچه سریع‌تر شاد بین‌الملل به بهره‌برداری برسد و دانش‌آموزان و معلمان بتوانند از امکانات این پلتفرم بهره‌مند شوند.

کارشناسان حاضر در جلسه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود، به بررسی جوانب مختلف این پروژه پرداختند و راهکارهایی برای بهبود عملکرد و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه دادند.

در پایان این نشست، مقرر شد گزارش‌های دوره‌ای از پیشرفت کار به مسئولان وزارت آموزش و پرورش ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار