معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهید رئیسی معیار خدمت و تراز رئیس‌جمهوری را ارتقا داد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: شهید رئیسی معیارهای خدمت و خط تراز ما برای یک رئیس‌جمهور را ارتقا داد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی معیار خدمت و تراز رئیس‌جمهوری را ارتقا داد

حمیدرضا خان‌محمدی روز چهارشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی که از سوی اهالی روستای خرماکلای قائمشهر در مدرسه برکت این روستا برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های زیادی برای اربعین شهید رییسی برگزار شد اما این مراسم متمایز است. یکی از عاشقانه‌ترین و خالصانه‌ترین اربعین‌ها برای ایشان همین مراسم است. آخرین مدرسه‌ای است که شهید رئیسی افتتاح کرد و آخرین روستایی است که شهید رئیسی با استقبال پرشور اهالی خونگرم خرماکلا در آن حضور یافت.

وی افزود: این اتفاق که برای رئیس‌جمهور عزیزمان افتاد برای همه مردم کشور سخت و طاقت‌فرسا بود. اما برای این روستا به مراتب سخت‌تر است. چون دیدار متفاوتی اینجا رقم خورد و خاطرات خوبی از شهید رئیسی برای اهالی این روستا به جا مانده است. روستایی که الگوی توسعه مردم‌محور است و مورد توجه شهید عزیز ما قرار گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: شهید رئیسی برای مردم، با مردم و در میان مردم کار می‌کرد تا مسائل حل شود. در ادوار گذشته در رویا می‌دیدیم که رییس‌جمهوری در پروژه‌ای در یک روستا حضور یابد. اما ایشان در یک مدرسه‌ای روستایی حضور یافت و با مردم دیدار کرد.

وی خاطرنشان کرد: خرماکلایی‌ها شاهد بودند که آیت‌الله رئیسی در عین حال که با عطوفت و مهربانی با مردم رفتار می‌کرد با جدیت تمام از مسئولان پیگیر جزئیات می‌شد. از وزیر جهاد کشاورزی و معاون اجرایی خواست و زمانی را مشخص کرد که مسائل برطرف شود و بلافاصله پس از جلسه در حیاط مدرسه مهربانانه با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و عکس یادگاری گرفت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: شهید رئیسی همواره خود را در مسیر خدمت به مردم جز سرباز ولایت فقیه نمی‌دید. نگاه نافذ ایشان به مردم به عنوان امتِ امام بود. خودش را سرباز امام و ولایت فقیه می‌دانست.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای انتخاباتی طی روزهای اخیر تصریح کرد: برخی از حرف‌ها که این شب‌ها در تلویزیون می‌شنویم تلخ است. هنوز نگاه و نگرش شهید رئیسی را نفهمیدند و درک نکردند. خط تراز خدمت در کشور برای ما بعد از دوره شهید رئیسی تغییر کرده است. نوع نگاه فرق کرده و نگرش امروز دیگر فقط خدمت است.

خان‌محمدی اظهار کرد: در ایام حساس انتخابات قرار داریم. باید کسی را انتخاب کنیم که خالصانه و مخلصانه در خط رهبر باشد. سر سوزن تردیدی در این زمینه نباید باشد. چون در بزنگاه‌ها همین ابهام‌ها کار دست‌مان داد.

وی افزود: با همه تبلیغاتی که دشمن می‌کند و تمام بوق‌هایی که به راه انداخته تا مردم را ناامید کند، روز جمعه پای صندوق می‌رویم و انتخابی درست خواهیم داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مردم روز جمعه مکتبی که به نام شهید رئیسی در حکمرانی باز شد را با رای خود تمدید می‌کنند و استمرار می‌بخشند تا راه شهید ادامه پیدا کند.‌

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به توجه ویژه شهید رئیسی به خرماکلا خاطرنشان کرد: اینجا قدمگاه شهید رئیسی است و باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم و پراهمیت بدانیم.

خان‌محمدی افزود: این روستا در ۲ حوزه مورد بازدید و توجه شهید رئیسی قرار گرفت. یکی محور پرورش گلخانه‌ای است که باید در کشور به اوج خودش برسد و دیگری هم مدرسه خاص روستا که توسط ایشان افتتاح شد.

وی با بیان این‌که الگوی در نظر گرفته شده برای این روستا باید به توسعه برسد، افزود: روز حضور رئیس‌جمهور در خرماکلا وقتی یکی از اهالی روستا به ایشان گفت "اینجا نه تنها بیکار وجود ندارد، بلکه روستای مولد است و مهاجرت معکوس دارد"، احساس خوشحالی و رضایت در چهره شهید رییسی موج می‌زد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دومین نقطه کانونی این روستا نیز همین مدرسه است که ایشان مورد توجه قرار دادند. این مدرسه باید با تمامی تلاش بهترین مدرسه استان شود. بهترین امکانات و معلمان و زیرساخت‌های هوشمندسازی در این مدرسه به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: این مدرسه باید سالیان طولانی دانش‌آموزانی در مکتب شهید رئیسی تربیت کند. در این مدرسه باید علاوه بر درس به همه ساحت‌های تربیتی توجه شود و کانون تجمع‌های فرهنگی و اجتماعی روستا باشد. یکی از مصادیق سند تحول همین مدرسه است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان این‌که همه روستاهای کشور باید مولد باشند، گفت: اگر قرار است این روستای قوی توسعه یابد، باید همه به فکر ادامه مسیر باشیم. دشمن با قوی شدن و مستقل شدن ما عقب می‌نشیند. این روستا باید الگویی برای کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار