جزئیات برگزاری امتحان موردکاوری برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی‌

آزمون ۱۰ تیر برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - آزمون کتبی موردکاوی برای داوطلبان پذیرفته‌‌شده سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در ساعت ٨ صبح روز یکشنبه 10 تیر 1403 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری امتحان موردکاوری برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی‌

‌آزمون موردکاوی، یکی از ابزارهای سنجش و ارزیابی تکمیلی است که به‌صورت کتبی برگزار می‌شود.

ابزار فوق یک موقعیت شبیه‌سازی‌شده شغلی است که داوطلب در زمان اختصاص داده شده و مطابق سناریویی که در دفترچه آزمون کتبی به وی ارائه خواهد شد، به موارد خواسته شده پاسخ می‌دهد. این آزمون جنبه مهارتی داشته و برای شرکت در آزمون مطالعه منبع خاصی نیاز نیست.‌

‌داوطلبان باید ‌در تاریخ 10 تیر با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس دار و بر‌اساس محل تعیین‌شده در کارت ورود به جلسه و همراه داشتن لوازم‌التحریر مورد نیاز (شامل خودکار مشکی یا آبی، لاک غلطگیر، خطکش) در حوزه درج شده بر روی کارت ورود به جلسه‌، حضور یابند.

‌*حضور داوطلبان از نیم ساعت قبل از آزمون در محل حوزه الزامی است.

به موجب مفاد دفترچه آزمون و اطلاعیه اعلام نتایج اولیه، داوطلبان معرفی‌شده به آموزش‌و‌پرورش برای طی مراحل ارزیابی تکمیلی، ملزم به شرکت در آزمون کتبی موردکاوی برای طی مراحل ارزیابی تکمیلی هستند و عدم مراجعه داوطلب در روز آزمون کتبی فرایند ارزیابی تکمیلی و در زمان تعیین‌‌شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است.

آزمون کتبی موردکاوی برای همه داوطلبان در مرکز استان محل آزمون کتبی، برگزار خواهد شد و جابه‌جایی حوزه یا مهمان‌شدن در محل آزمون کتبی موردکاوی امکان‌پذیر نخواهد بود.

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی موردکاوی از روز دوشنبه 4 تیر در پروفایل داوطلبان، در درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی ir.hrtc قرار گرفته است.

آزمون موردکاوی شامل دو بخش مورد‌کاوی عمومی و تخصصی بوده و مجموعا ١٥٠ دقیقه برای پاسخگویی کل فرآیند در نظر گرفته شده است.

‌داوطلبان، پاسخ آزمون مورد‌کاوی عمومی را در ٢ پاسخ‌برگ عمومی و پاسخ آزمون مورد‌کاوی تخصصی را نیز در ٢ پاسخ‌برگ تخصصی که در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد ، درج خواهند کرد.

‌آزمون به‌صورت تشریحی بوده و دارای پاسخ‌برگ عمومی و تخصصی است که داوطلبان لازم است پاسخ سؤالات مربوطه را در پاسخ‌برگ متناسب ثبت کنند. ‌صرفا موارد نوشته‌شده در پاسخ‌برگی که به داوطلب داده می‌شود‌، بررسی خواهد شد و موارد نوشته‌شده در پرسش‌نامه فاقد اعتبار خواهد بود. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار