معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهای پرورشی منصوب شد‌

پورثانی: اردو و اردوگاه از اولویت‌های اساسی ماست/ سال گذشته ۳۲ اردوگاه به بازی‌های روز تجهیز شد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهای پرورشی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.‌

کد مطلب: ۱۴۸۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهای پرورشی منصوب شد‌

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی با صدور حکمی ‌مرتضی کریمی را ‌به سمت معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهای پرورشی منصوب کرد. ‌مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، قائم مقام مجامع تخصصی فرهنگیان جوان کشور، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آباده، کارشناس مسئول مدارس غیردولتی آموزش و پرورش فارس بخشی از مسئولیت‌های کریمی بودده است. وی همچنین‌ دارای تالیف‌های متعدد در حوزه تعلیم و تربیت است.

‌‌مرتضی کریمی یکم خرداد امسال در این سمت منصوب شد و مراسم معارفه وی بعدازظهر امروز در محل معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد. 

‌‌معاون پرورشی و فرهنگی در مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهایی پرورشی گفت: بحث اردو و اردوگاه یکی از اولویت‌های اصلی ماست و پیگیری مسائل این امر، بسیار مهم است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی ادامه داد: معتقدم در فضای غیررسمی که دانش‌آموز با شوق و ذوق ورود می‌کند، حرکت تربیتی بهتر شکل می‌گیرد تا در فضایی که به جبر و اجبار آمده است. 

32 اردوگاه به بازی‌های روز تجهیز شد

وی بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی و موافقت سازمان اداری و استخدامی، ابلاغ دستورالعمل مالی اردوگاه‌ها و کانون‌ها، اصلاح دستورالعمل اردوگاه‌ها، تجهیز ۳۲ اردوگاه به بازی‌های روز، رونق نهضت اردویی در سال گذشته کارهای مبارکی است که در این اداره کل اتفاق افتاده است.

پورثانی انتصاب مرتضی کریمی را مثبت دانست و گفت: ایشان در دوره مسئولیت ریاست سازمان دانش‌آموزی فارس و آموزش و پرورش شهرستان آباده منشأ تحولات مناسبی بود که امید داریم با همت همکاران اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی بتواند کارهای ماندگاری را در این بخش نیز انجام دهد.

مرتضی کریمی اهل تحول و حرکت رو به جلوست

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی نیز در این مراسم عنوان کرد: ورود نیروهای جوان، خوش‌فکر و انقلابی روح جدیدی را در مجموعه تزریق می‌کند. اکنون بعد از مدت‌ها معاون اردویی و فضاهای پرورشی معاونت پرورشی و فرهنگی منصوب شد.

‌حجت‌الاسلام محمد خانی ‌اضافه کرد: ایشان از نیروهای جوان و دغدغه‌مند استان فارس است که اهل تحول و حرکت رو به جلوست و امیدواریم با حضور ایشان اتفاقات مبارکی در این حوزه رقم بخورد.

تربیت سیاسی دانش‌آموزان و تخصصی‌کردن اردوهای فرهنگی و تربیتی در دستورکار خواهد بود

‌مرتضی کریمی معاون برنامه‌ریزی اردوها و فضاهای پرورشی نیز در این مراسم گفت: تمام تلاش خود را در راستای دو ماموریت تربیت سیاسی دانش‌آموز مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تخصصی کردن اردوهای فرهنگی و تربیتی جهت تربیت دانش‌‌آموز تمام‌ساحتی با نگاه عدالت‌محور به تمام نقاط کشور به کار خواهم گرفت.

وی افزود: تربیت تمام‌ساحتی در اداره تربیت سیاسی و اداره اردویی ممکن می‌شود. ‌برای رفتن به سمت مدل‌سازی با رویکرد سند تحول بنیادین باید اردوگاه‌ها را به نرم‌افزار اردو‌یی در راستای تحقق تربیت دانش‌آموز تمام‌ساحتی  مجهز کرد تا بسیاری از مشکلات با رویکرد مدرسه‌محور حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار