حضور قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در راهپیمایی روز قدس؛

بیگدلی: دانش‌‌آموزان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند

تهران (پانا) - وحید بیگدلی از خیابان مظفر به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بیگدلی: دانش‌‌آموزان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند

وحید بیگدلی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور در غرفه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: یوم‌الله روز جهانی قدس میثاق سالانه ملت مسلمان برای همدلی، همراهی و همصدایی با مردم مظلوم فلسطین است. صف مستحکم مردمی ولایت‌مدار علیه اشغالگران صهیونیست است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران همگام با دیگر نهادها حضوری گسترده در این راهپیمایی دارد و همانطور که شاهد هستید حضور نسل نوجوان و دانش‌‌آموزان عزیزمان در این راهپیمایی چشمگیر و نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است. 

بیگدلی افزود: امروز همه شاهدند که نسل تازه‌ای از نوجوانان ایرانی در این مسیر، شجاعانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند همانطور که نوجوانان باغیرت فلسطینی علیه رژیم مسلح و غاصب به میدان آمده‌اند و این نشانه‌ای برای تسریع در آزادی قدس شریف است.

وی با بیان اینکه این نسل جدید مسلمان همه تصورات و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است، گفت: امروز هم حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با جوانان فلسطینی نشان داد که حمایت از آن ملت مظلوم بیش از پیش جریان دارد.

وی تصریح کرد: انشاالله به‌زودی این روز مبارک را در کنار قبله اول مسلمانان جشن خواهیم گرفت.

راهپیمایی سراسری روز قدس از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار کشورمان، یاوران مظلومان جهان در سراسر کشور آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار