مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش تا امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ مهدی نیک‌فر با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز( ۷ فروردین) ۹۱۸ هزار و ۶۰۲ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۳۹ هزار و ۸۶ نفر پذیرش همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

نیک‌فر با بیان اینکه ۹۹ هزار و ۳۰ خانوار یعنی حدود ۶۳۸ هزار و ۲۲۴ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۶۵ هزار و ۷۳۵ اتاق فعال است و ۱۲ هزار و ۶۸۶ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر تهران

بنا بر این گزارش؛ علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه سلسله نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی از ستادهای اسکان فرهنگیان شهر تهران بازدید به عمل آورد.
فرهادی صبح روز گذشته (۶ فروردین) ضمن بازدید میدانی از ستاد اسکان و پایگاه‌های اسکان مسافران نوروزی منطقه از ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در منطقه ۲ تهران تقدیر و اظهار کرد: جلب رضایت مسافران فرهنگی، مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی در  ستادهای اسکان در سطح  شهر تهران باید باشد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع  وزارت آموزش و پرورش، تمهیدات اندیشیده‌شده برای حفظ شأن و تکریم معلمان در سفرهای نوروزی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در گفت‌وگو با میهمانان و نظرخواهی از آنان کاملا مشهود بود.
وی با جمعی از مسافران نوروزی، دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان روند پذیرش، خدمات ارائه‌شده و میزان رضایتمندی و پیشنهادات آن‌ها  قرار گرفت.
مهدی نیک‌فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این بازدید، علی فرهادی را همراهی می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار