معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

آغاز مرحله آموزش و توانبخشی در مراکز جامع‌ سنجش از اردیبهشت

تهران (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور گفت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی و مداخله به‌هنگام از پایان اردیبهشت ماه وارد مرحله آموزش و توانبخشی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله آموزش و توانبخشی در مراکز جامع‌ سنجش از اردیبهشت

‌حجت الله الماسی در این گردهمایی با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای تجهیز مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی با اعتباری قابل توجه با بیان اینکه این مراکز هم اکنون در حال انجام روند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند بر ایجاد زمینه لازم جهت حضور نو‌آموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش تاکید کرد.

وی اظهار کرد: توانمندسازی اولیا و آموزگاران از مهمترین برنامه‌های مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی است گفت: این آموزش بر اساس الگوی آموزش ترکیبی (‌مجازی و حضوری) در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

الماسی تربیت حواس، اصلاح مشکلات رفتاری_ هیجانی، اصلاح مشکلات دانش‌آموزان دیر‌آموز و مشکلات ویژه یادگیری از مهمترین محور‌های این آموزش‌ها هستند.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه تجهیزات لازم و اعتبارات مورد نیاز این مراکز در راستای ایجاد واحد توانبخشی در حال توزیع است گفت: همزمان با آموزش کار توانبخشی کودکان، نوآموزان و دانش آموزان شروع خواهد شد.

حجت الله الماسی ابراز امیدواری کرد: با تجهیز این مراکز و ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی مشکلات کودکان و نوآموزان برای ورود به عرصه تعلیم و تربیت رسمی به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار