ثبت و اصلاح سفارش کتابهای درسی میانپایه برای جاماندگان از 25 مرداد
تهران (پانا) - ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میانپایه و ویرایش سفارش دانشآموزان از روز 25 مرداد 1402 در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکانپذیر است.
به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، همه دانشآموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند، از روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در صورت ثبتنام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir) نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
دانشآموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از فردا میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، همه دانشآموزان پایههای ورودی نسبت به ثبتنام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان، مشروط به ثبتنام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.
ارسال دیدگاه