‌رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد:

‌مجامع خیرین مدرسه‌ساز؛ تاثیر‌گذارترین پدیده امیدآفرین قرن در جهاد مدرسه‌سازی

تهران (پانا) - ‌رئیس‌ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در پیامی به‌مناسبت ۲۲ مرداد‌ «روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی» گفت حضور پررنگ حلقه‌های میانی و خودجوش مردمی در حوزه‌های متعدد از جمله مشارکت در بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در قالب طرح شهید‌عجمیان، مشارکت در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری با تامین منابع در قالب کمک‌های خداپسندانه ارزشمند و تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
‌مجامع خیرین مدرسه‌ساز؛ تاثیر‌گذارترین پدیده امیدآفرین قرن در جهاد مدرسه‌سازی

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس، متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مهمترین مولفه‌های جامعه مدنی، سازمان‌های مردم‌نهاد هستند. امروزه در جوامع توسعه‌‌یافته، اهمیت و جایگاه نهاد‌های مدنی به‌عنوان یکی از اجزای مهم جامعه در تحقق و نیل به اهداف همچون توسعه اقتصادی و اجتما‌عی برای اعتلای سطح زندگی همه افراد و گروه‌‌های اجتماعی پذیرفته‌ شده است‌.

مجامع خیرین مدرسه‌ساز به‌عنوان تاثیرگذارترین پدیده امیدآفرین قرن، با حضور پرشکوه در جهاد مدرسه‌سازی ثابت کرده است با مشارکت اجتماعی حداکثری، اثربخشی و انعطاف‌پذیری در اجرای برنامه‌ها در سطح جامعه و با قبول نقش‌های متفاوتی در کنار دولت می‌توان نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه و پیشرفت کشور ایفا نمود.

مجموعه تشکل‌های خودجوش مدنی و مردمی چارچوبی منسجم برای ادغام ایده‌ها و افکار و عملکرد کنش‌گران اجتماعی پدید می‌آورند و با تجمیع و بارش افکار کنش‌گران متعهد و مسئولیت‌پذیر، با کمک‌های نیک‌اندیشانه گام‌های موثری برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت برمی‌دارند.

حضور پررنگ حلقه‌های میانی و خودجوش مردمی در حوزه‌های متعدد از جمله مشارکت در بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در قالب طرح شهید‌عجمیان، مشارکت در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری با تامین منابع در قالب کمک‌های خداپسندانه ارزشمند و تاثیرگذار است.

اینجانب و همکارانم بر حسب وظیفه، همراهی همیاران و خیرین نیک‌اندیش و تمامی تشکل‌های همراه سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور را ارج می‌نهیم و برای وجود پرمهر و محبت این عزیزان، بهترین‌ها را آرزومندیم و قدردان زحمات ارزشمندشان هستیم.

در دوره جدید خدمات سازمان نوسازی مدارس کشور که فصل پر‌افتخاری در جهت مدرسه‌سازی رقم می‌خورد، بیش از پیش دستان پرمهر خیرین و گروه‌های نیک‌اندیش مردمی در جهت کمک به برقراری فرصت‌های آموزشی و تربیتی هر چه بیشتر و برابر برای فرزندان این مرز و بوم را به گرمی می‌فشاریم. بدون‌تردید تحویل بیش از 15هزار کلاس درس در 9 ماهه اخیر برگ زرینی بر افتخارات این نیک‌اندیشان می‌باشد.

امید است با تقویت و استمرار تعامل سازنده سازمان نوسازی مدارس کشور و تشکل‌های مردم نهاد، بتوان راه خدمت‌رسانی به جامعه هدف را بیش از پیش هموار کرد و موجب افزایش نشاط اجتماعی در خانواده بزرگ تعلیم و تربیت کشور شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار