اعلام نتایج رویداد الف تا

تهران‌(پانا) - دبیرخانه رویداد الف‌تا ضمن تقدیر از زحمات تمام شرکت کنندگان، بر اساس شاخص‌های خاص و داوری‌های صورت گرفته، نتایج رویداد الف‌تا را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج رویداد الف تا

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دبیرخانه رویداد الف‌تا اعلام کرد؛ بدین وسیله از حضور پرشور و صمیمی همه شما معلمان عزیز و فعالان عرصۀ تعلیم وتربیت در رویداد بین المللی الف تا، تشکر و قدردانی می‌کنیم و خداوند منان را به سبب توفیق همراهی با شما در این صحنه بزرگ تربیتی شاکریم.

به اطلاع می‌رساندکه همه شما راهیافتگان به مرحلۀ کشوری، نمونه‌ای از برترین معلمان، مدیران و مدارس کشور و برگزیدگان رویداد هستید و حضور شما در این رویداد به معنای موفقیتی بزرگ در عرصۀ تعلیم و تربیت است.

دبیرخانه رویداد الف تا ضمن تقدیر از زحمات تمام شرکت کنندگان، بر اساس شاخص‌های خاص این رویداد و داوری‌های صورت گرفته، جمعی از مدیران، معلمان و فعالان حاضر در نمایشگاه را به عنوان الگوهای مدرسه‌ای و تک ایده‌های برتر معلمی معرفی می‌نماید.

بر این اساس، اسامی رتبه‌های برتر مرحلۀ نهایی در بخش‌های عصر جدید یاددهی - یادگیری (روش‌های تدریس مقطع ابتدایی)، مدارس دولتی(مدارس برگزیدۀ تحول، هنرستان‌های برگزیدۀ تحول و مدارس شایستۀ تقدیر)، جشنواره سناریونویسی از هنرستان تا بازار، جوانه های ساخت ایران و تک ایده‌ها، تجارب و محصولات تربیتی اعلام گردید.

شایان ذکر است که داوری مدارس غیردولتی تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و تجارب مدارس برتر غیردولتی به همراه مدارس و هنرستان‌های دولتی برگزیده و شایستۀ تقدیر در قالب چند جلد کتاب منتشر خواهد شد.

نتایج رویداد الف‌تا را از فایل پیوست دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار