مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

گذار از روش سنتی به مدرن در تصحیح اوراق امتحانات نهایی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی پای کار آمده و هیچ موردی از تخلف یا تقلب در شهر تهران گزارش نشده است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
گذار از روش سنتی به مدرن در تصحیح اوراق امتحانات نهایی

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش ورود خوبی به مبحث آزمون نهایی داشته است، اظهار کرد: «همانطور که همه می‌دانیم امسال 40 درصد از سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور ایفای نقش خواهد کرد و این موضوع مهمی است که اهمیت امتحانات نهایی امسال را چندین برابر می‌کند. در همین راستا فرایندی که برای امتحانات نهایی طراحی شده از یک پشتوانه علمی قوی برخوردار است.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی پای کار آمده است و همکاران فرهنگی با دقت و رغبت آزمون را برگزار کرده‌اند. همچنین در تصحیح اوراق رویکردی جدید اتخاذ شده و فناوری به کمک تحصیح اوراق آمده است، در واقع در حال گذار از روش سنتی به روش مدرن هستیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در روند برگزاری امتحانات نهایی هر موردی که نیاز به اصلاح داشته داشته، سریعا اصلاح شده است، گفت: «خوشبختانه در شهر تهران هیچ مورد تخلف و تقلبی که در زمان برگزاری امتحانات گزارش شده باشد، نداشتیم و نظارت‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار