مشاور وزیر آموزش و پرورش در دبیرخانه راهبری سند تحول بنیادین:

لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش شناسایی فرصت‌ها و نقاط قوت برای تغییرات تحول‌آفرین است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در دبیرخانه راهبری سند تحول بنیادین گفت برای مشاهده عینی تغییرات تحول‌آفرین و گفتمان تحولی در آموزش و پرورش، باید در تمام سطوح، دیدگاه تحولی جاری و الگوسازی شود.

کد مطلب: ۱۲۷۳۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش شناسایی فرصت‌ها و نقاط قوت برای تغییرات تحول‌آفرین است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های اجرایی شدن سند تحول بنیادین با حضور علی پارسانیا مشاور وزیر آموزش و پرورش در دبیرخانه راهبری سند تحول بنیادین در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مفید صورت گرفته در جهت برنامه عملیاتی اجرائی سند تحول در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر چه اجرایی‌شدن سند تحول نیازمند تدوین برنامه‌های عملیاتی است اما باید توجه داشت که اجرایی شدن سند تحول لزوما‌ به معنای ایجاد تحول در آموزش و پرورش نیست.

پارسانیا افزود: لازمه ایجاد تحول در آموزش و پرورش شناسایی فرصت‌ها و نقاط قوت برای تغییرات تحول‌آفرین است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه‌ریزی تحولی، مدارس تحولی و گفتمان‌سازی تحولی سه رکن مهم برای بروز چنین تغییراتی با حضور مدیران تحول‌گرا، شجاع، خطرپذیر و تعاملات اجتماعی فعال و پویا به شمار می‌رود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای مشاهده عینی تغییرات تحول‌آفرین و گفتمان تحولی در آموزش و پرورش، باید در تمام سطوح، دیدگاه تحولی جاری و الگوسازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار