گردهمایی کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور برگزار شد

تهران (پانا) - گردهمایی کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌های کشور با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گردهمایی کارشناسان حقوقی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مینا عزیزی سرپرست دفتر حقوقی و امور پیمان‌ها برگزار شد.

شهری در این جلسه با تاکید بر اهمیت موضوعات حقوقی در مناسبات کاری و سازمانی پیچیده دنیای امروز گفت: از همه کارکنان مجموعه حقوقی سازمان در سراسر کشور که با وجود حساسیت های بالای کار تلاش دقیق و مضاعفی دارند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: دستاوردها و اقدامات سازمان نوسازی مدارس در امور حقوقی، اسناد و قراردادها ارزنده و قابل رجوع است، به همین منظور در نظر داریم با همکاری کارشناسان حقوقی و با تشکیل یک کارگروه مجموعه کاملی از تجارب حقوقی شامل استعلامات، مناقصات، راهکارهای تعاملی و پیشگیری، قراردادها و شیوه گزارش نویسی ناظرین را مدون کرده و به چاپ برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین از پیگیری امور پرسنلی، معیشتی و رفاهی و برنامه‌ریزی برای ارتقای ساختار سازمانی و نیروی انسانی خبر داد.

در ادامه نیز حاضران در جلسه به ارائه بحث‌های تخصصی و کارشناسی و گزارش مسائل و چالش‌های حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار