کاظمی تاکید کرد

استفاده از کتب درسی برای آشنایی دانش‌آموزان با شهیدان

شهید فهمیده اسطوره، الگو و نماد ماندگار در کشور و انقلاب است/امروزه نوجوانان ما در مواجهه با دشمن به شهید فهمیده اقتدا می‌کنند

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت سن، شهامت و شجاعت، مواجهه با دشمن و نحوه نبرد با دشمن شهید فهمیده بی‌نظیر بود. این شهید امروز به یک اسطوره، الگو و نماد ماندگار در کشور و انقلاب تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از کتب درسی برای آشنایی دانش‌آموزان با شهیدان

علیرضا کاظمی در مراسم یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا به ویژه شهید فهمیده اظهار کرد: خدارا شاکرم امروز در محضر شهدا بودم در بهترین قطعه سرزمین خود حضور یافتم به طور ویژه امسال در سالگرد یک اسطوره کشور حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه هیچ عمل و کاری امروز بالاتر از این حضور نیست لذا این بالاترین وظیفه من بود که امروز در اینجا باشم افزود: ما به شهدا و لطف آنان نیازمندیم، بهترین سلام‌ها و درودها را باید به روح امام (ره) که ایجاد کننده این راه بود تقدیم کنیم.

کاظمی گفت: بهترین سلام‌ها را باید به روح شهدا بفرستیم که در راه امام، انقلاب و اسلامی شربت شهادت را نوشیدند امروز سالگرد شهید فهمیده اسطوره انقلاب اسلامی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وقتی انسان پای صحبت‌های شهیدان می‌نشیند لذت می‌برد امروز فرصت ارزشمندی است که به نکاتی مهم در این راستا بپردازیم.

وی بیان کرد: روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی گرامیداشت شهید فهمیده است؛ امروز یکی از پرافتخارترین روزها و برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است نوجوانان زیادی مانند شهید فهمیده شهید شدند این شهید تفاوت‌های ماندگاری با دیگر شهدا داشت.

کاظمی اضافه کرد: سن، شهامت و شجاعت، مواجهه با دشمن و نحوه نبرد با دشمن شهید فهمیده بی نظیر بود. این شهید امروز به یک اسطوره، الگو و نماد ماندگار در کشور و انقلاب تبدیل شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز متعلق به دانش‌آموزان است دانش‌آموزانی که روحیه استکبارستیزی دارند؛ امروزه نوجوانان ما در مواجهه با دشمن به شهید فهمیده اقتدا می‌کنند.

وی افزود: ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت وظیفه داریم در آموزش و پرورش این الگوها را به نحو شایسته ای به جامعه دانش‌آموزی نشان دهیم. این افراد مروج یک مکتب هستند لذا از تمام ظرفیت‌ها مانند کتب درسی استفاده می‌کنیم دانش‌آموزان را با این الگوها آشنا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار