ایثار معلمان در ایام کرونا تداوم‌بخش آموزش است

ارومیه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اول مهر یادآور ورود به عرصه دانایی و آگاهی است، گفت در ایام کرونا و ۱۸ ماه گذشته، معلمان با ایثار و از خودگذشتگی، چراغ آموزش را روشن و پرچم علم را بر افراشته نگهداشتند و این روند ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایثار معلمان در ایام کرونا تداوم‌بخش آموزش است

«مهین منافی» روز شنبه در مراسم زنگ مهر در ارومیه اظهار کرد: گرامی می داریم یاد شهدا به ویژه ۱۲ هزار شهید استان و ۷۰۰ شهید دانش آموز و معلم استان را که امروز امنیت و آرامش میهن اسلامی را مدیون آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه اول مهر یادآور ورود به عرصه دانایی و آگاهی است؛ بیان کرد: آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان، آغاز تجربه های جدید و دوستی هاست.

منافی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، ۶۴۶ هزار دانش آموز ۵۱۵۰ مدرسه و ۲۳ هزار کلاس در استان آذربایجان غربی مشغول تحصیل خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ۳۹هزار فرهنگی استان در بستر شاد و کلاس های حضوری فرآیند آموزش را تداوم خواهند بخشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: آموزش حضوری با تعداد محدود و رعایت پروتکلهای بهداشتی در ۳۰۲۴ مدرسه روستایی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۸ ماه گذشته معلمان چراغ آموزش را روشن و پرچم علم را بر افراشته نگهداشتند؛ گفت: در ایام کرونا، صدا و سیما با تولید برنامه های مدرسه تلویزیونی و شرکت مخابرات با افزایش پوشش اینترنت و دانشگاه علوم پزشکی با واکسیناسیون فرهنگیان یاریگر نظام تعلیم و تربیت هستند.

منافی افزود: بیش از ۹۷درصد فرهنگیان استان دز اول واکسیناسیون را دریافت کرده اند و دز دوم با واکسیناسیون ۷۶ درصد فرهنگیان استان ادامه دارد.

وی گفت: برای واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله برنامه ریزی شده است تا زمینه بازگشایی تدریجی مدارس فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امیدواریم با همکاری ائمه جمعه و صدا و سیما در راستای اقناع افکار عمومی جهت گسترش امکان آموزش حضوری گام برداریم.

آیین استانی آغاز سال تحصیلی و زنگ مهر صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستان در محل دبیرستان حضرت معصومه س ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار