دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان گیلانی در سامانه کتاب

رشت (پانا) - دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد از زمان آغاز ثبت‌نام کتاب‌های درسی تاکنون، 330 هزار و 717 نفر در سامانه کتاب ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام 89 درصد دانش‌آموزان گیلانی در سامانه کتاب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جابر اخلاقی در پنجمین جلسه شورای پروژه مهر استان با اشاره به ارسال 95 درصد کتاب های درسی به مناطق استان اظهار کرد: تاکنون 330 هزار و 717 نفر در سامانه کتاب به نشانی: ir.textbook.ir ثبت نام کرده اند و 17 هزار و 43 نفر هم تاکنون وارد این سامانه نشده اند که تا 17 شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت نام کتاب درسی اقدام کنند.

وی با اشاره به طراحی فرم هایی در سامانه ltms برای مدیران مدارس از آنان درخواست کرد با ورود به این سایت به سوالات مربوط به وضعیت مدارس پاسخ دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای آمادگی هر چه بیشتر برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: تبدیل وضعیت، نقل و انتقال فرهنگیان، تعیین تکلیف استخدامی نیروها، ثبت نام دانش آموزان و توزیع کتاب های درسی از مهم ترین اقداماتی است که فارغ از نوع شیوه آموزش مدارس تاکنون انجام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به واکسیناسیون 4 / 80 درصد فرهنگیان استان در مرحله اول اظهار کرد: تاکنون در مرحله دوم، 2 هزار و 626 فرهنگی، واکسن برکت را دریافت کرده اند که به محض دریافت دیگر نوع واکسن ها، زمان تزریق آن به فرهنگیان اعلام خواهد شد.

سراجی خاطرنشان کرد: کسانی که دٌز اول واکسن را دریافت نکرده اند می توانند در همین زمان نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی با اشاره به توزیع سرانه بهداشتی در مناطق خاطرنشان کرد: نصب دستگاه‌های تهویه هوا در کلاس ها و ضدعفونی مدارس از مهم ترین اقدامات بهداشتی آموزش و پرورش استان گیلان در ارتقای وضعیت سلامت واحدهای آموزشی است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت همراهی خانواده ها در امکان آموزش حضوری دانش آموزان اظهار کرد: تولید نماهنگ های یک تا 3 دقیقه ای برای آگاه سازی جامعه و تشویق اولیا به آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از برنامه های مهم کمیته استقبال در ماه مهر امسال محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار