راهپیمایی انتخاباتی دانش‌آموزان رای‌اولی در نیشابور

نیشابور (پانا) - مراسم نمادین راهپیمایی انتخاباتی با حضور بیش از یکصد دانش آموز رای‌اولی عضو تشکل‌های دانش‌آموزی نیشابور از محل آموزش و پرورش این شهرستان تا مسجد جامع برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی انتخاباتی دانش‌آموزان رای‌اولی در نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور هدف از اجرای این مراسم را نشان دادن اهمیت انتخابات به آحاد جامعه دانست و گفت: انتخابات مظهر حضور و اقتدار مردم است و امروز آمده ایم با شهداء میثاقی دوباره ببندیم و بدون تردید این حضور در نزد خداوندگار اجری عظیم در پی خواهد داشت.

علیرضا کلیدری افزود: مسجد جامع، معراج شهدای نیشابور بوده و سرداران شهید آخرین وداع های خود را در همین مکان انجام داده اند و امروز شما به عنوان دانش آموزان تاثیر گذار از هر منظر و نگاهی که به انتخابات نگاه کنید شرایط خاصی را مشاهده می کنید.

وی دانش آموزان را قشر موثر در جامعه معرفی کرد و ادامه داد: 28 خردادماه، هر شعبه رای گیری یک سنگر به شمار می رود و چشم دشمن به این است که این سنگرها خالی بماند. پس در یک میثاق همگانی با رهبر و شهداء نه تنها خودمان در انتخابات شرکت می کنیم بلکه از تمام توان خود استفاده می کنیم تا حماسه ای دیگر را در روز جمعه رقم زنیم و ما اولین کسانی خواهیم بود که سنگرها را حفظ خواهیم کرد.

در پایان، بیانیه تشکل های دانش آموزی نیشابور به نیابت از همه فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان توسط دانش آموز اکبری قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار