حاجی میرزایی در جریان بازدید از مدرسه درحال ساخت منطقه ۱۰:

کنکور سراسری دهه اول مرداد برگزار خواهد شد

موضوع رایگان شدن اینترنت شبکه شاد در حال پیگیری است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به روند برگزاری امتحانات نهایی اشاره کرد و خبر داد دهه اول مرداد کنکور سراسری برگزاری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کنکور سراسری دهه اول مرداد برگزار خواهد شد

محسن حاجی میرزایی در حاشیه بازید از روند احداث مجتمع آموزشی علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: این مدرسه یکی از مدارس پرسابقه در منطقه ۱۰ تهران است که شخصیت‌های بزرگی را به کشور و نظام تعلیم و تربیت تقدیم کرده است و ۳ نفر از وزرای آموزش و پرورش شهید محمدعلی رجایی، مرتضی حاجی و علی اصغر فانی در این مدرسه تحصیل کرده‌اند لذا این مدرسه پیشینه درخشانی دارد.

وی ادامه داد: مدتی از احداث این مدرسه می‌گذشت و نیاز به بهسازی و بازسازی داشت؛ این کار در سال 89 آغاز شده ولی متوقف شده بود که در سال گذشته با جدیت دنبال شد و اکنون به حدود ۵۰ درصد پیشرفت رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به ما اطمینان داد که در مهر ۹۹ این پروژه بزرگ افتتاح می‌شود. این پروژه یک مجتمع آموزشی است که در هر 4 دوره دانش‌آموز می‌پذیرد و بیش از 1300 دانش‌آموز را دربرمی‌گیرد و با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان نوسازی احداث می‌شود؛ امیدوام در آینده شاهد پرورش افراد شاخصی در این مدرسه باشیم.

وی درباره برگزاری امتحانات نهایی گفت: در خرداد ماه امتحانات نهایی را برگزار می‌کنیم ۳ هفته نیاز است که امتحانات برگزار شود و دانش‌آموزان بعد از پایان امتحانات نهایی ۲۰ روز فرصت دارند تا برای کنکور آماده شوند در دهه اول مرداد کنکور سراسری برگزار خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تاکید ما بر برگزاری حضور امتحانات است اما اگر پروتکل‌های وزارت بهداشت این اجازه را به ما نداد، امتحانات غیرحضوری خواهد بود اما روش غیرحضوری را در آینده اعلام می‌کنیم.

وی درباره رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: مصوبه‌ای برای رایگان شدن این شبکه داریم و در حال پیگیری اقدامات اجرایی آن هستیم که ان‌شاءالله عملیاتی شود.

حاجی میرزایی درباره مؤسسان مدارس غیردولتی گفت: دولت مصوب داده است که تمام اماکن استیجاری که متعلق به آموزش و پرورش است و در اختیار فعالیت‌های آموزشی قرار گرفته شده است، اجاره این چند ماه که تعطیل بوده است را ببخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار