دومین جلسه منطقه ای اعضای اﺋﺘﻼف ملی نماد شهرستان نقده

ارومیه(پانا)-دومین جلسه منطقه ای اعضای اﺋﺘﻼف ملی نماد شهرستان نقده با حضور تمامی اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۰۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه منطقه ای اعضای اﺋﺘﻼف ملی نماد شهرستان نقده

در راﺳﺘﺎی اﺟﺮای ﺳﻨﺪ اﺋﺘﻼف ﻧﻈﺎم ﻣﺮاﻗﺒﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ داﻧﺶ آﻣﻮزان (ﻧﻤﺎد) و ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﻧﺴﺠﺎم ﺑﺨﺸﯽ، وﺣﺪت روﯾﻪ و اراﺋه گزارش اقدامات انجام گرفته در جهت اﺟﺮای ﭘﺮوژه، دومین جلسه منطقه ای اعضای اﺋﺘﻼف ملی نماد شهرستان نقده با حضور تمامی اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،گزارشی از مجموعه اقدامات انجام گرفته در جهت اجرای پروژه را بیان داشته و عنوان کردند که جلسات آموزشی طرح برای سه گروه کارکنان، دانش آموزان و والدین در طول هفته برگزار میشود که این جلسات به مدت 10 هفته و با 10 موضوع متفاوت برای گروههای سه گانه ادامه خواهد داشتو در پایان دوره آموزشی غربالگری دانش آموزان انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نقده بر توجه به اهداف اختصاصی طرح و ایجاد زمینه های تحقق اهداف تاکید کرده و بیان داشت که از ظرفیت همه دستگاههای عضو اﺋﺘﻼف در جهت پیشبرد مطلوب اهداف طرح استفاده گردد.

ایشان همچنین به میزان تاثیرگذاری جلسات آموزشی به مخاطبان اشاره کرده و عنوان داشتند که در جلسات توجه به نوع نگرشها و افکار مخاطبان در جهت اراﺋه هر چه مطلوبتر طرح می تواند بیشترین اثرگذاری را در مخاطب داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار