۸ ناحیه صنعتی روستایی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

ارومیه (پانا)-– مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از ایجاد هشت ناحیه صنعتی روستایی دراستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۸ ناحیه صنعتی روستایی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

علی عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر ناحیه صنعتی روستایی در استان وجود ندارد اظهارداشت: امسال مکان یابی ایجاد این ناحیه های صنعتی روستایی انجام شده و مراحل اجرایی را طی می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴ شهرک و نواحی صنعتی در سطح آذربایجان غربی وجود دارد افزود: از این تعداد ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی شامل شش ناحیه و ۱۹ شهرک صنعتی فعال هستند.

عبدلی با اشاره به اینکه بیش از۹۲ درصد از واحدهای مستقر در این شهرک های صنعتی واحدهای کوچک و متوسط هستند گفت: هم اکنون تعداد واحدهای فعال در این شهرک و ناحیه های صنعتی ۶۰ درصد بوده و ۴۰ درصد نیز راکد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی مساحت واگذار شده در شهرک های صنعتی استان به واحدهای فعال را شش هزار و ۳۱ هکتار برشمرد و اظهارداشت: تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده یک هزار و ۲۹۸ مورد با ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال است.

عبدلی تعداد گواهی صادر شده در شهرک های صنعتی استان را یک هزار و ۹۴۹ گواهی اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و ۹۷۰ مورد واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی تامین مواد اولیه، مدیریت و بازاریابی را از مهمترین مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و راکد استان عنوان کرد و گفت: واحدهای صنعتی استان باید با تکنولوژی روز دنیا بروز رسانی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار