رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی:

سازمان دانش‌آموزی بهترین بستر برای تحقق نقش‌دهی به دانش‌آموزان است

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی، فعالیت در این سازمان را بهترین فرصت و بستر برای تحقق نقش‌دهی به دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بهترین بستر برای تحقق نقش‌دهی به دانش‌آموزان است

حسین عباس‌زاده در نشست هماهنگی برنامه‌های تابستانی سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان، فعالیت خود برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را با جدیت آغاز کرده و هر دانش‌آموز، یک تشکل و یک نقش را هدفگذاری کرده‌است.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی استان نیز به تبعیت از این موضوع و با هدف و شعار «هر دانش‌آموز یک نقش و مهارت» برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی کرده است. این سازمان، یکی از بهترین فرصت‌ها و بستر‌ها برای تحقق این مهم است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری اردوهای مهارتی و تشکیلاتی به‌صورت شهرستانی در پایگاه‌های تابستانی و به‌صورت متمرکز در سطح استان با هدف آموزش مهارت‌های هفت‌گانه اردویی و همچنین برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه شوراهای دانش‌آموزی که مقدمه انتخابات مجلس دانش‌آموزی نیز محسوب می‌شود از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان در بخش تشکیلات است.

عباس‌زاده افزود: در بخش خبرگزاری پانا نیز دوره‌های خبرنگاری مقدماتی و پیشرفته، عکاسی، فن بیان و سخنوری برای بیش از 10 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر استان هدفگذاری و برنامه‌ریزی شده و با پایان امتحانات، وارد فاز عملیاتی و اجرایی می‌شود.

خبرنگار : آتنا کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار