معاون وزیر آموزش و پرورش:
توجه به زیرساختهاى آموزشى مورد توجه جدى دولت سیزدهم است
ارومیه (پانا) - معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستى ناظر بر همه فعالیت ها و برنامه هاى نظام تعلیم و تربیت است که با توجه جدی دولت سیزدهم همراه است.
![توجه به زیرساختهاى آموزشى مورد توجه جدى دولت سیزدهم است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/4Wv6tsnKYwyw/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHAwzKmi4aIxEsAIKXaKdntA,,/%DA%86%D9%87%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86+%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA+%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85+%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86+%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C.jpg)
محمد مهدی کاظمی در چهلمین یادوراه نکوداشت مقام معلم در ارومیه اظهار کرد: هویت سازى یکى از موضوعات مهم آموزش و پرورش براى آینده دانش آموزان است، علمى که نشأت گرفته از اعتقادات اسلامى و دینى باشد موجب نجات بشریت و برعکس آن موجب هلاکت بشریت است،نظام تعلیم و تربیت این موضوع را به خوبى هویت سازى مى کند.
وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستى ناظر بر همه فعالیت ها و برنامه هاى نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشترى بر اجراى بهتر این سند صورت پذیرد.
کاظمی گفت: تحقق اجراى صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش آموزانِ در تراز انقلاب اسلامى را تحویل جامعه خواهد داد.
وی تاکید کرد: برقرارى عدالت آموزشى و توجه و پیگیرى جدی موضوعات مرتبط با دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویتهاى مقام عالی استان در شوراى آموزش و پرورش است، طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولین دستگاه ها مکلف به همکارى با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.
ارسال دیدگاه