فضاى ورزش دانش آموزى آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى از افزایش ١٠٧ هزار متر مربعى فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فضاى ورزش دانش آموزى آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است

علی مطهرى در گفت و گو با پانا در رابطه با عملکرد مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى در بخش فضاهاى ورزشى، گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهاى ورزشى آغاز و این مهم به طور جدى در استان آذربایجان‌غربى پیگیرى شده است.

وى افزود: در طى دولت مردمى سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهاى ورزشى استان آذربایجان‌غربى اضافه شده است.

مطهرى در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشى در طى دو سال اخیر به فضاهاى ورزش دانش آموزى استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌هاى ورزشى مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى، به اجراى طرح شهید سلیمانى در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجراى طرح شهید سلیمانى در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهاى ورزشى اتفاق افتاده که استان آذربایجان‌غربى یکى از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهرى گفت: ٨۶ زمین چمن مصنوعی، ۴٢ کلاس درس تربیت بدنى ، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش آموزى طى دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازى سالن‌هاى ورزشى صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار