همزمان با روز روستاها و عشایری صورت گرفت:

افتتاح چندین پروژه آموزشی در شهرستان‌های چاراویماق و هوراند

تبریز (پانا) - همزمان با روز روستاها و عشایری دو پروژه آموزشی روستایی در شهرستان‌های چاراویماق و هوراند به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۵۰۷۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چندین پروژه آموزشی در شهرستان‌های چاراویماق و هوراند

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، ضمن حضور در مراسم افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای منیشگه و ۲ کلاسه روستای باغلوجه شهرستان چاراویماق، با بیان اطلاعات پروژه‌های آموزشی گفت: مدارس روستاهای  منیشگه و باغلوجه هر دو در متراژ ۷۸ متر مربع و ۲ کلاس درس و هر کدام با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تحویل اهالی فرهنگ و دانش‌آموزان شهرستان چاراویماق شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: در تابستان امسال، ۲۲ پروژه آموزشی در قالب ۵۴ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان در شهرستان چاراویماق به بهره برداری رسیده است که نشان از توجه عمیق دولت برای رفع موانع توسعه و ارتقا سطح فرهنگ دارد.

وی گفت: امسال توانستیم تا با پیگیری‌های عزیزان در مجلس شورای اسلامی و شهرستان و تلاش‌های همکارانم در نوسازی مدارس استان، تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان چاراویماق تامین نماید.

فرهودی همچنین در مراسم دیگری که در مدرسه ۲ کلاسه قتانلو برگزار شد، ۳ پروژه آموزشی در قالب ۵ کلاس درس افتتاح شد.

 نظارت و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه‌های آموزشی گفت: مدرسه ۲ کلاسه قتانلو به متراژ  ۷۸ متر مربع و  با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان  احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار