معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی:

احترام و تکریم،اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی است

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان‌شرقی، احترام و تکریم را اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
احترام و تکریم،اولین انتظار از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی است

پناه علی حسین زاده معاون در مراسم دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس دانش آموزی در سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی گفت: احترام و تکریم و در وهله بعدی نظم و انضباط مهم‌ترین ‌انتظارات از نمایندگان است زیرا که ما باید

به گونه ای رفتار کنیم که افتخار کشور عزیزمان باشین.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس دانش‌آموزی، دانش‌آموزان با سبک‌های مدیریتی بیشتری آشنا می شوند و بهترین آنها که به سفارش دین هم می توان گفت حکومت مردم بر مردم می‌باشد.

معصومه مختاری نیز در ادامه جلسه گفت:

هدف سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی و آمادگی لازم برای ورود به جامعه و ساختن آینده درخشان برای خود است و دانش آموزان باید آمادگی ورود به جامعه بزرگتر با داشتن برنامه و ایده دقیق را داشته باشند.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید گوش شنوای همنوعان خود باشند و از ایده‌ها و اهداف دانش‌آموزان دیگر هم استفاده کنند تا پیشرفت‌های لازم نیز صورت گیرد.

در ادامه جلسه کاندید‌ها اهداف و پیشنهاد‌های خود را گفتند و رای گیری با حضور عوامل انتخابات برگزار تا نماینده دوره دوازدهم مجلس دانش‌آموزی از استان معرفی و معارفه شوند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعلی قادری عکاس : دانش‌آموز: آیناز مسعودی‌نسب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار